Citybranding.blog.pl ma szansę stać się platformą służącą wymianie doświadczeń, koncepcji i pomysłów na aktywne kształtowanie miejsca, w którym żyjemy. Może sprawić, że ludzie poczują się uczestnikami, a nie tylko obserwatorami, życia w swoim mieście. Poczują się odpowiedzialni za jego prosperowanie i rozwój. W ten sposób, citybranding.blog.pl może stać się jednym z narzędzi sprzyjających rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.

Joanna Morga (PAP)

Blog inspirujący dla mediów. Autor ma bardzo świeże spojrzenie na marketing miast. Jego komentarze są bardzo trafne, świadcząc z jednej strony o dużej wiedzy, z drugiej pokazują coś, na co wielu do tej pory nie zwracało uwagi. A mianowicie na rolę marki miast. Autor bloga śledząc ciekawe inicjatywy w tej kwestii w kraju i na świecie stwarza świetne forum wymiany myśli, a dla dziennikarzy jest dobrym miejscem poszukiwania tematów.

Maria Zawała (Dziennik Zachodni)

Widziałem różne blogi, różne przykuły moją uwagę, ale nie tak jak ten. citybranding.blog rzuca się w oczy nie tylko dzięki formie, w jakiej jest tworzony. Autor robi wszystko, aby zwrócić uwagę na teksty. Są one krótkie i rzeczowe. Nic dodać, nic ująć. Czekam na kolejne artykuły.

Marcin Kotyński (Radio PLUS, Telewizja Polska)

.

Komentowanie zostało wyłączone.


  • RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube